Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Δημιουργείστε portable προγράμματα...

Λοιπόν εδώ σας έχω ένα tutorial απο εικόνες για να δημιουργήσετε τα δικά σας προγράμματα που να τρέχουν χωρίς εγκατάσταση (portable), είναι πανεύκολο και πολύ γρήγορο, το tutorial ετοιμασε ο φιλος μου ο man και ο vlaxos από το φιλικό blog xastouki.blogspot.com ,στο οποίο είμαι και εγώ ένα από τα 8 μέλη του... Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα σας ανεβάσω ακόμα ένα τρόπο για δημιουργία portable προγραμμάτων... 
στο κάτω μέρος της ανάρτησης σας έχω τα 2 προγραμματακια που χρειάζεστε για να κάνετε τα προγράμματα σε  portable μορφή κατεβάστε τα και ξεκινήστε..
(portable λεγετε καθε προγραμμα που δεν χρειαζετε εγκατασταση)
Σας έχω και ένα video στο τέλος για να δείτε πως ακριβός γίνετε όλη η διαδικασία σε περίπτωση που κάτι δεν καταλάβατε κάτι..
Αν παρόλα αυτά κάτι δεν πάει καλά μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο και να δώσω κάποιες περαιτέρω οδηγίες!!



Για να φτιάξετε ένα πρόγραμμα Portable* πρέπει να έχετε το Αρχείο Εγκατάστασης του.





Θα πρέπει να σας εμφανιστεί κάτι τέτοιο







Εάν πάνε όλα καλά ανοίξτε τον φάκελο που μόλις δημιουργήθηκε και πηγαίνετε
στον φάκελο {app}.
Επιλέξτε όλα τα στοιχεία που έχει μέσα και πατήστε δεξί κλίκ->Add to archive







Όταν θα σας ανοίξει γράψτε το όνομα του επιθυμητού portable
και επιλέξτε Create SFX archive απο δεξία(όπως στην εικόνα)






Διαλέξτε την καλύτερη μέθοδο συμπίεσης













Πηγαίνετε στην καρτέλα Advanced και πατήστε SFX options...







Εδώ ειναι το πιό σημαντικό μέρος της υπόθεσης!
Στο πεδίο Run after extraction πρέπει να γράψετε ακριβώς το όνομα του αρχείου exe!
(π.χ εαν κάνετε το firefox portable τότε πρέπει να γράψετε firefox.exe)




Μετά πηγαίνετε στην καρτέλα Modes και τσεκάρετε την επιλογή
Unpack to temporary fοlder
και
Hide All
Πατήστε OK-OK καί είστε έτοιμοι!!!!!!!
Καλά φτιαξίματα













1 σχόλια:

  1. στα περισοτερα προγραματα δεν εμφανιζετε ο φάκελος {app}.προσπαθησα να κανω πανω απο 20 προγραματα και μονο σε ενα καταφερα να το κανω :( .ευχαριστω παντος εισαι πολλη κατατοπιστικος .αν θελεις να σε πω λεπτομεριες το mail μου ειναι nioniosgalatas@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες