Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

12 έξυπνα Status για το Facebook



1. O Θεός έφτιαξε πρώτα τον άντρα και μετά την γυναίκα γιατί πρώτα γίνονται τα πειράματα και μετά τα θαύματα!


2. Έξω στο μπαλκόνι να ανεμίζει η Ελληνική σημαία & μέσα στο σαλόνι να παίζει ο Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής, αυτοί  οι γείτονες κάτι κάνουν λάθος



3. Οi ιψηλές γυναίκες είναι για να αλλάζουν τις λάμπες...
    Οί άλλες για να αλλάζουν φώτα..



4. Καθηγητής: Μην κάθεσαι στο θρανίο λες και είσαι στην καφετέρια !
    Μαθητής: Και εσείς κύριε μην στέκεστε όρθιος σαν να 'στε σερβιτόρος !



5. Ο Παντελίδης θα γράψει τραγούδι για τούρκικο σήριαλ και θα το ονομάσει "δεν ταιριάζετε Σου λέει   man"

6. Έιπα να κάτσω να σοβαρευτώ αλλά δεν έβρισκα καρέκλα...!!!!

7.Μα πόσο ωραίος είμαι τελικά ρεεεε...?
μέχρι και η κόκα κόλα όταν την ανοίγω μου κάνει ψψψψψψψψψ...!!!

8.Θα πάω στην Τουρκία να γίνω ηθοποιός να παίξω σε σήριαλ στην ελληνική τηλεόραση!!

9.Δεν έχω παράπονο, τα κουνούπια είναι τόσο ρομαντικά πλάσματα που μου ψιθυρίζουν στο αφτί πριν με τσιμπήσουν.

10.Βλέπεις πολλούς έξυπνους άντρες με ηλίθιες γυναίκες, αλλά ποτέ μια έξυπνη γυναίκα με ηλίθιο άντρα.

11. Η μέθη δεν παράγει ελαττώματα, τα αποκαλύπτει!

12. Εγώ εκπαιδεύω τα status μου. Γι'αυτό είναι τόσο έξυπνα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες