Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Καταράκτες Σαμοθράκη...























Η Σαμοθράκη αποτελεί τόπο εξαιρετικού φυσικού κάλλους. Η ιδιαιτερότητα του νησιού οφείλεται στην άγρια παρθένα φύση με τα απότομα βουνά, την πλούσια χλωρίδα και πανίδα, τα δάση με πλατάνια, πεύκα, καστανιές, κέδρους και άλλα δέντρα, τα τρεχούμενα νερά, τους καταρράκτες, τις μικρές λίμνες κατά μήκος των ρεμάτων στις πλαγιές του βουνού - οι ντόπιοι τις ονομάζουν «βάθρες»
Τα πλατανοδάση κατεβαίνουν ως τις παραλίες της Σαμοθράκης και σχεδόν φτάνουν στην θάλασσα.
Το νησί με ακτογραμμή 59 χιλιομέτρων, εκ των οποίων περίπου τα 35 αποτελούν παραλίες, οι περισσότερες από αυτές πετρώδεις. Η θαλάσσια περιοχή γύρω από Σαμοθράκη είναι μια από τις πλουσιότερες σε ολόκληρη τη Μεσόγειο, όσον αφορά τη θαλάσσια και υποβρύχια ζωή που φιλοξενεί.

5 σχόλια:

  1. Να μουν γεράκι στα Σφακιά
    αητός στον Ψηλορείτη
    για ν'αγναντεύω από ψηλά
    την ομορφιά σου Κρήτη!!

    Καλημεεεερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη Σαμοθράκη πήγαμε πριν απο χρόνια με όλη την οικογένεια κάτι σαν ..προσκήνυμα στις αναμνήσεις του πατέρα μου που όταν έφυγαν διωγμένοι απο την Ίμβρο κατέφυγαν σ' αυτό το νησί.Έζησε εκεί μέχρι που πήγε Γυμνάσιο στην Αλεξανδρούπολη και όταν ήμουν παιδί άκουγα το πατέρα μου να μου διηγείται άπειρες ιστορίες γι' αυτό το νησί.Κάποτε λοιπόν πήγαμε όλοι μαζί με τα εγγόνια του πια και περάσαμε διακοπές.Έχω υπέροχες αναμνήσεις , υπέροχο άγριο νησί με θαυμάσια φαγητά όλα με κατσικάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όντως είναι τέλεια, έχω πάει 3 χρονιές και συνεχίζω, μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το μέρος, πιστεύω ότι κάποια στιγμή πρέπει να το επισκεφτούν όσοι δεν τον έχουν κάνει ήδη μόνο και μόνο για την εμπειρία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ εκεί ήμουν το καλοκαίρι!!! Τον Αύγουστο για την ακρίβεια, 18 μέρες περίπου, αλλά το νησί το επισκέπτομαι περίπου κάθε χρόνο. Πανέμορφο νησί πραγματικά!!! Φέτος ειδικά τα γύρισα όλα! Την καλημέρα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες