Πόσο βαρετό υποθέτετε πως μπορεί να είναι η φόρτιση ενός EV; Άντε κάθε βράδυ να βγάζεις την μπαλαντέζα για να… ταΐσεις με ηλεκτρόνια τα πεινασμένα στοιχεία της μπαταρίας. Αν ο ανεφοδιασμός γίνεται στο γκαράζ του σπιτιού σου πάλι καλά, αν δεν υπάρχει γκαράζ τι γίνεται; Μια λύση για τα πρατήρια ανεφοδιασμού με ηλεκτρική ενέργεια είναι η επαγωγική μέθοδος. Με λίγα λόγια η “ασύρματη” μεταφορά ενέργειας.
H Volvo ανακοίνωσε πως στις 19 Μαίου θα παραχωρήσει ένα C30 Electric στους ειδικούς τα Flanders Drive για την εξέλιξη ενός συστήματος επαγωγικής φόρτισης ισχύος 20 kW. Στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου Volvo με μπαταρίες χωρητικότητας 24 kWh η διάρκεια της φόρτισης υπολογίζεται στα 1h 20 min.
Η διάταξη ενός επαγωγικού συστήματος αποτελείται από την πλάκα φόρτισης -με απλά λόγια ένα σπείρωμα που δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο- που βρίσκεται στο έδαφος. Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται πάνω από την πλάκα τότε ηλεκτρικό φορτίο από αυτή μεταφέρεται στον δέκτη του αυτοκινήτου δίχως να υπάρχει καμία καλωδίωση.
Το ηλεκτρικό ρεύμα που μεταφέρεται είναι εναλλασσόμενο και μετατρέπετε σε συνεχές -για να αποθηκευτεί στις μπαταρίες- από ένα μετασχηματιστή στο αυτοκίνητο. Τα σημαντικότερα ζητήματα που χρίζουν βελτίωσης είναι ο βαθμός απόδοσης, η ένταση του πεδίου ώστε να μην είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο και οι λιγότερες δυνατές απώλειες κατά την μεταφορά ενέργειας.
Ένα μακρινό σενάριο προβλέπει πως τα EV θα έχουν ένα είδος serial number που θα συνδέεται με την πιστωτική κάρτα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Το σύστημα ασύρματης φόρτισης που μπορεί να είναι ακόμη και σε δημόσιο χώρο θα έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης του αυτοκινήτου κάθε φορά που αυτό θα φορτίζει και ανάλογα θα χρεώνει τον λογαριασμό της κάρτας.
πηγη
H Volvo ανακοίνωσε πως στις 19 Μαίου θα παραχωρήσει ένα C30 Electric στους ειδικούς τα Flanders Drive για την εξέλιξη ενός συστήματος επαγωγικής φόρτισης ισχύος 20 kW. Στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου Volvo με μπαταρίες χωρητικότητας 24 kWh η διάρκεια της φόρτισης υπολογίζεται στα 1h 20 min.
Η διάταξη ενός επαγωγικού συστήματος αποτελείται από την πλάκα φόρτισης -με απλά λόγια ένα σπείρωμα που δημιουργεί ηλεκτρομαγνητικό πεδίο- που βρίσκεται στο έδαφος. Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται πάνω από την πλάκα τότε ηλεκτρικό φορτίο από αυτή μεταφέρεται στον δέκτη του αυτοκινήτου δίχως να υπάρχει καμία καλωδίωση.
Το ηλεκτρικό ρεύμα που μεταφέρεται είναι εναλλασσόμενο και μετατρέπετε σε συνεχές -για να αποθηκευτεί στις μπαταρίες- από ένα μετασχηματιστή στο αυτοκίνητο. Τα σημαντικότερα ζητήματα που χρίζουν βελτίωσης είναι ο βαθμός απόδοσης, η ένταση του πεδίου ώστε να μην είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο και οι λιγότερες δυνατές απώλειες κατά την μεταφορά ενέργειας.
Ένα μακρινό σενάριο προβλέπει πως τα EV θα έχουν ένα είδος serial number που θα συνδέεται με την πιστωτική κάρτα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Το σύστημα ασύρματης φόρτισης που μπορεί να είναι ακόμη και σε δημόσιο χώρο θα έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης του αυτοκινήτου κάθε φορά που αυτό θα φορτίζει και ανάλογα θα χρεώνει τον λογαριασμό της κάρτας.
πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου