Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Rosie Huntington:Στα 16 μου κάπνιζα και έπινα!!!

Rosie Huntington:Στα 16 μου κάπνιζα και έπινα!!!
Πανέμορφη και αισθησιακή, δικαιολογώντας τον τίτλο της "πιο σέξι γυναίκας του πλανήτη",
όπως την ψήφισε ο ανδρικός πληθυσμός, αλλά και ιδιαίτερα αποκαλυπτική σχετικά με τα πρώτα βήματά της στο χώρο του μόντελινγκ, εμφανίστηκε η Ρόζι Χάντινγκτον-Γουάιτλι στην εκπομπή του Ντέιβιντ Λέτερμαν, όπου ήταν καλεσμένη για την προώθηση της ταινίας "Transformers 3".
"Στα 16 μου ξεκίνησα το μόντελινγκ με ένα πρακτορείο στο Λονδίνο. Πάντα ήθελα να εργαστώ στο χώρο της μόδας. Όταν με έβαλαν σε αυτό το πρακτορείο, περνούσα την εβδομάδα μου φτιάχνοντας καφέ, απαντώντας στο τηλέφωνο, καπνίζοντας και πίνοντας κρασί από τις 11 το πρωί!", είπε στην συνέντευξη- εξομολόγηση η Ρόζι.
Το 24χρονο μοντέλο δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τις ιδιαίτερες διατροφικές προτιμήσεις της, όπως είναι το junk food: "Δεν σταματώ να τρώω. Μου αρέσει να τρώω πολύ άσχημα πράγματα, όπως σοκολάτα, ψωμί και βούτυρο! Από τότε που μετακόμισα στην Αμερική, μου λείπουν οι άνθρωποι, η κουλτούρα, το φαγητό".
Μεγαλωμένη σε μία φάρμα, η Ρόζι Χάντινγκτον εξέφρασε την επιθυμία της δημιουργήσει κάτι ανάλογο μαζί με τον 43χρονο σύντροφό της, ηθοποιό Τζέισον Στέιθαμ.

athensbars.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες