Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει τη νέα C-Class (W205) στην έκθεση της Γενεύης το 2014, και σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά, θα είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο.
Θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις ενώ παράλληλα θα ζυγίζει λιγότερο από τη τωρινή γενιά και θα είναι διαθέσιμη σε sedan, estate και cabrio έκδοσεις, με την τελευταία να φορά υφασμάτινη οροφή. Σχεδιαστικά θα διαθέτει εντελώς νέα coupe σχεδίαση ακολουθώντας τις γραμμές του πρωτότυπου Mercedes Concept Style Coupe, καθώς και τον σχεδιασμό των νέων A-Class και B-Class κάνοντας την να διαθέτει έντονες ακμές. Θα διαθέτει στοιχεία που συναντάμε σε τετραθέσια coupe αυτοκίνητα ενώ θα φορά LED φωτιστικά σώματα μπροστά-πίσω.
Η νέα C-Class θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα MRA. Πρόκειται για μια αρθρωτή πλατφόρμα πάνω στην οποία η Mercedes θα κατασκευάζει αρκετά μελλοντικά της μοντέλα. Η entry-level έκδοση C160 θα ζυγίζει 1.380 κιλά με την μπροστά ανάρτηση να μην αποτελείται από γόνατα MacPherson, αλλά από διπλά ψαλίδια. Η πίσω θα συνεχίσει να αποτελείται από μια πολλαπλών συνδέσμων, η οποία ωστόσο θα έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Θα έχει μήκος 4.700 mm (+100 mm), πλάτος 1.810 mm, με το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί κατά 80 mm και να ανέρχεται στα 2820 mm. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο θα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο στους επιβάτες με τον χώρο των αποσκευών να αγγίζει τα 485 λίτρα.
Μηχανικά θα φορά τους ίδιους τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους V6 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που συναντάμε στην A-Class και στην CLA, ενώ θα υπάρχει και ένας νέος μικρός τρικύλινδρος κινητήρας. Όλοι οι κινητήρες θα είναι διαμήκης τοποθετημένοι. Η έκδοση C180 θα φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 156 ίππων με τις εκδόσεις C200 και C250 να φορούν τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 184 και 211 ίππων αντίστοιχα. Η C300 θα φορά τον νέο 2.0-λιτρο απόδοσης 252 ίππων ενώ η C400 θα φορά τον twin-turbo 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 333 ίππων.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση C220 CDI θα φορά τον 2,1 turbodiesel απόδοσης 170 ίππων, ενώ η έκδοση C250 CDI θα αποδίδει 204 άλογα. Η C400 CDI θα φορά έναν 3.0-λιτρο turbodiesel απόδοσης 258 ίππων.
Επίσης θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση, η C300 CDI BlueTec Hybrid οποία θα συνδυάζει τον 2.1-λίτρων πετρελαιοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 kW (27 ίππων), αποδίδοντας συνολικά 231 άλογα.
H νέα Mercedes-Benz C63 AMG θα φορά έναν νέο V8 4,0-λιτρο turbo κινητήρα. Ο νέος κινητήρας θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό V8 6,3-λίτρων απόδοσης 450 ίππων. Θα τοποθετηθεί και στη SLC και θα αποδίδει από 450 έως 600 άλογα. O ίδιος κινητήρας θα αντικαταστήσει και τον ατμοσφαιρικό V8 5,5-λίτρων της SLK55 AMG και θα είναι διαθέσιμος τόσο σε πισωκίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις.
Όλοι οι κινητήρες θα διαθέτουν σύστημα Start/Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό είτε με ένα ένα ολοκαίνουργιο διπλόδισκο κιβώτιο 7-σχέσεων ενώ σε αρκετές εκδόσεις, θα υπάρχει διαθέσιμο και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.
Το 2015 θα παρουσιαστεί η plug-in υβριδική έκδοση, η οποία θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 29 χλμ, ενώ το 2017, τότε που θα παρουσιαστεί η facelift έκδοση της, η Mercedes θα βγάλει στην αγορά και ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Τεχνολογικά θα φορά στον στάνταρ εξοπλισμό το Adaptive damping control, ενώ θα υπάρχει και ένα νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, το οποίο θα διαθέτει μια σειρά προγραμμάτων, όπου ανάμεσα τους θα υπάρχει και σύστημα αυτόματης στάθμευσης.
Επίσης θα φορά αρκετές τεχνολογίες προερχόμενες από την E-Class, όπως το Collision Prevention Assist το οποίο προβλέπει και φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που επίκειται σύγκρουσης, ενώ ανάμεσα στα πολλά συστήματα θα συναντάμε και τα Distronic Plus με Steering Assist και το Brake Assist Plus με Junction Assist.
AutoBlog.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου