Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Η Παπαρίζου μιλάει για το φιλί στην Courtney


Η Έλενα Παπαρίζου είναι μία από εκείνους που στηρίζουν το Gay Pride και αποφάσισε να το αποδείξει και στην πράξη, φιλώντας στο στόμα μια συναδελφό της, την τραγουδίστρια Courtney Parker. ...
Η φωτογραφία που οι δύο γυναίκες εμφανίζονται πιασμένες αγκαλιά να έρχονται πολύ κοντά και να ανταλλάσουν ένα φιλί στο στόμα προκάλεσε θύελλα ανιδράσεων και σχολίων και μέσα από ραδιοφωνική της συνέντευξη η τραγουδίστρια έδωσε τη δική της απάντηση.

«Επειδή είμαι πάρα πολύ εναντίον του ρατσισμού, ντροπή σε όποιον είπε: “πως φίλησε ένα μαύρο κορίτσι”. Το φιλί δεν ήταν ερωτικό. Είναι εναντίον της ομοφοβίας. Η γιαγιά μου κι η μαμά μου ήταν κάποτε μετανάστες στους δρόμους. Μου έχουν πει πώς πέρασαν τότε. Αυτοί πρέπει να έχουν άποψη. Όταν δεν γνωρίζεις, φοβάσαι κι όταν φοβάσαι, βγάζεις θυμό. Απομακρύνεσαι»,είπε μιλώντας στο Κοσμοράδιο 95,1.

Όπως αποκάλυψε, μάλιστα, της έχει συμβεί να την φλερτάρουν γυναίκες και δεν την ενοχλεί καθόλου: «Με κολακεύει αν με φλερτάρει μια κοπέλα. Μου έχει τύχει να είναι και πιο επιθετικό κάποιες φορές, αλλά ήξερα να το χειριστώ. Δεν με έχει προσβάλλει καμία από τις κοπέλες που με φλερτάρουν. Δεν με χαλάει. Ίσα, ίσα θα πω “σήμερα με καμάκωσε μία”. Είναι κομπλιμέντο για μένα».

planet-greece

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες