Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ελληνίδα τραγουδίστρια εξομολογείται: Έφτιαξα το στήθος μου και στρώνουν όλα μου τα ρούχα





“Ναι. Έχω κάνει πλαστική εκεί που έχουν κάνει οι μισές γυναίκες της Ελλάδος και επιθυμούν οι υπόλοιπες. 



Γενικά δεν είμαι της υπερβολής, ούτε ήθελα να προκαλέσω. Είναι κάτι που είναι πολύ συμμετρικό με το σώμα μου. Η αλήθεια είναι πώς όταν έχεις φτιάξει το στήθος σου, στρώνουν όλα τα ρούχα. Ήταν κάτι που τόνωσε την αυτοπεποίθηση μου. Ήθελα να το κάνω χρόνια. Το σκεφτόμουν, όμως, γιατί φοβόμουν πολύ το νυστέρι.", εξομολογείται στον Γιάννη Βίτσα για το περιοδικό ΕΓΩ, η Ελένη Χατζίδου.

Η τραγουδίστρια συμπληρώνει: "Το σκεφτόμουν επί τρία χρόνια μέχρι να πάρω την απόφαση. Δεν το μετάνιωσα όμως ποτέ”.










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες