Οι δύο από τους τρεις κύλινδρους λειτουργούν σε υψηλή πίεση και σε τετράχρονο κύκλο με τον εκκεντροφόρο να γυρίζει στη μισή ταχύτητα από ότι ο στροφαλοφόρος. Τα καυσαέρια τους κατευθύνονται στον μεγαλύτερο μεσαίο κύλινδρο που λειτουργεί σε χαμηλότερη πίεση, με τον εκκεντροφόρο του να γυρίζει με τις ίδιες στροφές με τον στροφαλοφόρο. Στον μεσαίο κύλινδρο γίνεται ο «5ος χρόνος» χωρίς να γίνεται καμία ανάφλεξη. Στο μόνο που χρησιμεύει είναι η παραγωγή έργου από την εκτόνωση των συσσωρευμένων καυσαερίων σε κάθε περιστροφή του στρόφαλου. Έτσι, στο συνολικό βαθμό εκτόνωσης του κινητήρα συνυπολογίζεται η εκτόνωση των κυλίνδρων υψηλής πίεσης με εκείνη του κυλίνδρου χαμηλής πίεσης.
Η αρχή λειτουργίας βασίζεται στον κινητήρα Schmitz (αρχές 2000)
Οι χρόνοι γίνονται ως εξής:
1. Εισαγωγή αέρα/καυσίμου στους ακραίους κυλίνδρους
2. Συμπίεση στους δύο κυλίνδρους υψηλής πίεσης
3. Καύση και εκτόνωση στους κυλίνδρους υψηλής πίεσης
4. Εξαγωγή καυσαερίων από τους κυλίνδρους υψηλής πίεσης και εισαγωγή/εκτόνωση στον μεγαλύτερο κύλινδρο χαμηλής πίεσης
5. Εξαγωγή στον κύλινδρο χαμηλής πίεσης και παραγωγή επιπλέον έργου
Η αρχή λειτουργίας βασίζεται στον κινητήρα Schmitz (αρχές 2000)
Οι χρόνοι γίνονται ως εξής:
1. Εισαγωγή αέρα/καυσίμου στους ακραίους κυλίνδρους
2. Συμπίεση στους δύο κυλίνδρους υψηλής πίεσης
3. Καύση και εκτόνωση στους κυλίνδρους υψηλής πίεσης
4. Εξαγωγή καυσαερίων από τους κυλίνδρους υψηλής πίεσης και εισαγωγή/εκτόνωση στον μεγαλύτερο κύλινδρο χαμηλής πίεσης
5. Εξαγωγή στον κύλινδρο χαμηλής πίεσης και παραγωγή επιπλέον έργου
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου