Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και οι… σχέσεις της!

Δεν βάζει όρια στις σχέσεις και παρά το γεγονός ότι μπορεί και να έχει κάνει...one night stand θεωρεί ότι δεν πρέπει το σώμα μας να το αφήνουμε στον καθένα. Ο λόγος για την Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η οποία δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη της : «Δεν βάζω όρια στις σχέσεις μου, θέλω ο καλύτερος μου φίλος να γίνει και σύντροφος. Όταν είμαι σε σχέση θέλω να υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη». Όσο για το αν είναι κορίτσι των σχέσεων; «Δεν μου αρέσει το one night stand ως στάση ζωής και δεν έχω σχέση με κάτι τέτοιο. Μπορεί να έχει συμβεί, αλλά πιστεύω πως το σώμα μας είναι ο ναός μας και δεν το αφήνουμε στον καθένα. Ο έρωτας είναι η απόλυτη διάσταση επικοινωνίας», καταλήγει η όμορφή ηθοποιός. 
mychannel.gr

2 σχόλια:

  1. ˛°_██_*˚°。°/♥ \*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.*˛_Π_____*˚°。*。°*❤*˚°。°*。°*★
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*˚°。°*。°*°*❤ ˚°*★
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田❤|門|╬╬╬╬╬*˚°。°*。°* ♥


    Χρόνια Πολλά Καλά Χρστούγεννα
    ΦΑΙΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες