H Google ενημέρωσε τους διαφημιζομένους σε αυτήν μέσω του συστήματος Google AdWords ότι αλλάζει η πολιτική της όσο αφορά τους προβαλλόμενους συνδέσμους ιστοτόπων οι οποίοι θα εφαρμόζονται πλεον πιο δυναμικά κάτι που επηρεάζει χιλιάδες websites που διαφημίζονται μέσω του συστήματος της και χιλιάδες ακόμα websites που προσφέρουν διαφημιστικό χώρο στο google adwords. Η ανακοίνωση της Google για το ζήτημα αυτό έχει ως εξής:
Αυτή η αλλαγή επιβολής πολιτικής στην οποία προβαίνουμε θα επηρεάσει την απόδοση κάθε καμπάνιας στο AdWords, η οποία χρησιμοποιεί συνδέσμους ιστότοπων. Αν χρησιμοποιείτε συνδέσμους ιστότοπων ήδη ή σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε στο μέλλον, διαβάστε αυτό το μήνυμα για να κατανοήσετε τις αλλαγές και τα προτεινόμενα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποφύγετε τυχόν αρνητικές επιπτώσεις στις καμπάνιες σας.
ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
Οι σύνδεσμοι ιστότοπων δίνουν μεγαλύτερη αξία στις διαφημίσεις σας προβάλλοντας επιπλέον άμεσους συνδέσμους σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες που θέλετε να προωθήσετε. Οι χρήστες μεταβαίνουν ταχύτερα σε συγκεκριμένους προορισμούς στον ιστότοπό σας. Και, κατά μέσο όρο, θα αποκτήσετε μεγαλύτερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων για τις διαφημίσεις σας. Έτσι, οι σύνδεσμοι ιστότοπων μετατρέπονται σε έναν σπουδαίο τρόπο να βελτιώσετε την απόδοση της καμπάνιας σας.
ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι σύνδεσμοι ιστότοπων διαφήμισης προσφέρουν μια καλή εμπειρία στους χρήστες, σύμφωνα με την υπάρχουσα πολιτική, κάθε σύνδεσμος ιστότοπου σε μια καμπάνια πρέπει να συνδέεται σε μια διαφορετική διεύθυνση URL σελίδας προορισμού με μοναδικό περιεχόμενο.
Αυτό σημαίνει ότι ένας χρήστης μπορεί να αναμένει εντελώς διαφορετική εμπειρία σελίδας προορισμού για κάθε σύνδεσμο ιστότοπου.
ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗΣ
Πρόσφατα, παρατηρήσαμε μια αύξηση στον αριθμό των συνδέσμων ιστότοπων που δημιουργούνται με τις ίδιες διευθύνσεις URL σελίδας προορισμού ή το ίδιο περιεχόμενο. Για το λόγο αυτό, τον επόμενο μήνα, θα ξεκινήσουμε να εφαρμόζουμε πιο δυναμικά την υπάρχουσα πολιτική μας. Αρχικά, θα εστιάσουμε σε νέους συνδέσμους ιστότοπων και σε συνδέσμους ιστότοπων στους οποίους πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα αλλαγές. Ενώ προβάλλονται οι διαφημίσεις σας, τα συστήματά μας θα επαληθεύσουν ότι οι σύνδεσμοι ιστότοπών σας πληρούν τα πρότυπα της πολιτικής. Δεν θα επιτρέπεται η εμφάνιση συνδέσμων ιστότοπων που δεν πληρούν τα πρότυπα.
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ
Η ύπαρξη λιγότερων κατάλληλων συνδέσμων ιστότοπων θα μπορούσε να αποτρέψει την εμφάνιση της διαφήμισής σας σε μεγαλύτερες μορφές των 2 και 3 γραμμών, οι οποίες απαιτούν περισσότερους κατάλληλους συνδέσμους ιστότοπων.
ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΗΣ
Πρόσφατα, παρατηρήσαμε μια αύξηση στον αριθμό των συνδέσμων ιστότοπων που δημιουργούνται με τις ίδιες διευθύνσεις URL σελίδας προορισμού ή το ίδιο περιεχόμενο. Για το λόγο αυτό, τον επόμενο μήνα, θα ξεκινήσουμε να εφαρμόζουμε πιο δυναμικά την υπάρχουσα πολιτική μας. Αρχικά, θα εστιάσουμε σε νέους συνδέσμους ιστότοπων και σε συνδέσμους ιστότοπων στους οποίους πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα αλλαγές. Ενώ προβάλλονται οι διαφημίσεις σας, τα συστήματά μας θα επαληθεύσουν ότι οι σύνδεσμοι ιστότοπών σας πληρούν τα πρότυπα της πολιτικής. Δεν θα επιτρέπεται η εμφάνιση συνδέσμων ιστότοπων που δεν πληρούν τα πρότυπα.
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ
Η ύπαρξη λιγότερων κατάλληλων συνδέσμων ιστότοπων θα μπορούσε να αποτρέψει την εμφάνιση της διαφήμισής σας σε μεγαλύτερες μορφές των 2 και 3 γραμμών, οι οποίες απαιτούν περισσότερους κατάλληλους συνδέσμους ιστότοπων.
Μην ξεχνάτε ότι οι μεγαλύτερες μορφές είναι πιο ευκρινείς και συνήθως έχουν μεγαλύτερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR). Αν δεν έχετε αρκετούς κατάλληλους συνδέσμους ιστότοπων στην καμπάνια σας, τότε οι διαφημίσεις σας ενδεχομένως να μην προβάλλουν καθόλου συνδέσμους ιστότοπων.
ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Κατανοούμε ότι ο μη αυτόματος έλεγχος και η διόρθωση διπλότυπων για τους υπάρχοντες συνδέσμους ιστότοπων και διευθύνσεων URL σελίδων προορισμού ενδέχεται να απαιτεί χρόνο και συντονισμό.
ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Κατανοούμε ότι ο μη αυτόματος έλεγχος και η διόρθωση διπλότυπων για τους υπάρχοντες συνδέσμους ιστότοπων και διευθύνσεων URL σελίδων προορισμού ενδέχεται να απαιτεί χρόνο και συντονισμό.
Για το λόγο αυτό, θα καθυστερήσουμε την πιο δυναμική επιβολή με υφιστάμενους συνδέσμους ιστότοπων για μερικούς μήνες. Μην περιμένετε όμως μέχρι την τελευταία στιγμή. Και μην ξεχνάτε, κάθε σύνδεσμος ιστότοπου που προσθέτετε ή αλλάζετε θα υπόκειται απευθείας σε δυναμική επιβολή.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
Για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης περισσότερων συνδέσμων ιστότοπων με τις διαφημίσεις σας, συνιστούμε να έχετε 6-10 μοναδικούς συνδέσμους ιστότοπων σε κάθε καμπάνια σας.
Αν έχετε ήδη καμπάνιες με συνδέσμους ιστότοπων, θα συνιστούσαμε να ελέγξετε κάθε καμπάνια για να επαληθεύσετε ότι έχει 6-10 μοναδικούς συνδέσμους ιστότοπων. Ίσως να θέλετε να ξεκινήσετε με τις καμπάνιες που προβάλλουν συχνότερα συνδέσμους ιστότοπων. Συνήθως, αυτές είναι καμπάνιες με λέξεις-κλειδιά όπως το όνομα της επιχείρησής σας και τα γνωστότερα προϊόντα και υπηρεσίες της.
Δείτε πώς μπορείτε να τα καταφέρετε με τη διεπαφή του AdWords.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
Για να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης περισσότερων συνδέσμων ιστότοπων με τις διαφημίσεις σας, συνιστούμε να έχετε 6-10 μοναδικούς συνδέσμους ιστότοπων σε κάθε καμπάνια σας.
Αν έχετε ήδη καμπάνιες με συνδέσμους ιστότοπων, θα συνιστούσαμε να ελέγξετε κάθε καμπάνια για να επαληθεύσετε ότι έχει 6-10 μοναδικούς συνδέσμους ιστότοπων. Ίσως να θέλετε να ξεκινήσετε με τις καμπάνιες που προβάλλουν συχνότερα συνδέσμους ιστότοπων. Συνήθως, αυτές είναι καμπάνιες με λέξεις-κλειδιά όπως το όνομα της επιχείρησής σας και τα γνωστότερα προϊόντα και υπηρεσίες της.
Δείτε πώς μπορείτε να τα καταφέρετε με τη διεπαφή του AdWords.
1. Συνδεθείτε στη διεπαφή του AdWords και κάντε κλικ στην καρτέλα <<Επεκτάσεις διαφημίσεων>>.
2. Επιλέξτε <<Επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπων>> από το αναπτυσσόμενο μενού.
3. Ταξινομήστε τις επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπων ανά εμφανίσεις ή κλικ κάνοντας κλικ στην επικεφαλίδα της στήλης.
4. Κάντε κλικ σε κάθε σύνδεσμο ιστότοπου στην κορυφαία καμπάνια και ακολουθήστε τον στη σελίδα προορισμού (δεν χρεώνεστε για αυτά τα κλικ).
5. Διορθώστε όσα διπλότυπα βρείτε σε κάθε καμπάνια τοποθετώντας το δείκτη του ποντικιού πάνω από την περιοχή της επέκτασης και κάνοντας κλικ στο εικονίδιο μολυβιού.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική συνδέσμων ιστότοπων, επισκεφθείτε το Κέντρο βοήθειας του AdWords
Μην ξεχνάμε οτι στην προώθηση ιστοσελίδων το google adwords ιδιαίτερα στην χώρα μας έχει το μερίδιο του λέοντος ενω επηρεάζεται και η κατασκευή ιστοσελίδων αφού πλεον το βάρος της προώθησης μετατοπίζεται και στις υπόλοιπες σελίδες ενός ιστοτόπου και όχι μόνο στην πρώτη σελίδα ( front page ) όπως συνηθίζονταν σε κάποιες περιπτώσεις
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου