Όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα καλσόν στις ΗΠΑ, γύρω στο 1939, έκαναν πάταγο. Καθημερινά πωλούνταν πάνω από 4 εκατομμύρια κομμάτια.
Οι γυναίκες (αλλά και οι άντρες) λάτρευαν αυτό το «δεύτερο δέρμα», που μπορούσε να μεταμορφώσει ακόμα και τα πιο τριχωτά και ξηρά πόδια σε αγγελικά.
Το 1945, η εταιρεία DuPont άλλαξε την επιχειρηματική της δραστηριότητα και αντί για πολεμικά υλικά άρχισε να κατασκευάζει καλσόν, λανσάροντας ταυτόχρονα και την καινούργια της καμπάνια. Φαίνεται, όμως, πως αυτή δεν ήταν τόσο καλή κίνηση καθώς ο κόσμος ενθουσιάστηκε και προκλήθηκε ένταση σε όλη τη χώρα.
Για παράδειγμα, στο Πίτσμπουργκ, πάνω από 40.000 γυναίκες συνωστιστήκαν για να προμηθευτούν 13.000 καλσόν. Όταν διαπίστωσαν πως τα αποθέματα δεν επαρκούσαν για όλες, ξέσπασαν καυγάδες στους δρόμους. Η DuPont χρειάστηκε αρκετούς μήνες εντατικής παραγωγής προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς.
Κάπως έτσι λοιπόν, λόγω της έλλειψης καλσόν στην αγορά, οι γυναίκες αναγκάστηκαν να καταφύγουν στο ξύρισμα των ποδιών τους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου