Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

DVD to dvdrip με την χρήση του super dvd ripper

Λοιπόν σας έφτιαξα ένα tutorial για το πως δημιουργούμε ένα dvdrip από ένα DVD που νοικιάζουμε από ένα video club.. ο οδηγός είναι και με βίντεο και με εικόνες είναι πολύ αναλυτικά, και κατά την γνώμη μου είναι το καλύτερο πρόγραμμα που κάνει αυτή την δουλειά!

1) ανοίγουμε το πρόγραμμα


2)επιλέγουμε την μετατροπή DVD to AVI

3)επιλέγουμε το cd/dvd driver που βρίσκετε η ταινία που θέλουμε να μετατρέψουμε

4)επιλέγουμε την γραμμή που γράφει Title01 που είναι ολόκληρη η ταινία που θέλουμε να κάνουμε dvdrip


5)ρυθμίζουμε της παραμέτρους το audio το αφήνουμε όπως είναι και στο select subtitle επιλέγουμε τους υπότιτλους  που θέλουμε να κολλήσουν στην ταινία, εκεί που γράφει convert 16:9 to 4:3 είναι αν θέλουμε να αλλάξουμε την οθόνη από 16:9 to 4:3 εγώ δεν το πειράζω αυτό το αφήνω πάντα όπως είναι ρυθμισμένο στο DVD


6)Επιλέγουμε που θέλουμε να αποθηκευτεί η ταινία που έχουμε προς μετατροπή

7)εδω επιλέγουμε το μέγεθος που θέλουμε να χει η ταινία εγώ επιλέγω πάντα do not split ώστε να έχω την καλύτερη ποιότητα γιατί αν επιλέξω vcd θα είναι χάλια...
σε αυτό το παράθυρο πάνω δεξιά γράφει video codec πατάμε εκεί ώστε να επιλέξουμε ένα codec εγω συνήθως επιλέγω xvid MPEG-4 codec  


8)κάπου εδώ τελειώσαμε πατάμε και το start και αρχίζει η μετατροπή θα κάνει κανένα 2ωρο μέχρι να τελειώσει η μετατροπή οπότε υπομονή!




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

alepoy »

Copyright © Reality time | Φιλικές σελίδες